andra augusti -helt sjukt!

Helt sjukt de är redan augusti och tillochmed den andra augusti, tiden bara springer iväg och jag har bara tre arbetspass kvar (!) helt lovely hur hemskt de än låter (: Idag har jag varit ledig så igår efter jobbet tog jag hunden min under armen och for hem till Tyresö och spenderade kvalitetstid med min bonusfamilj (<3) Vi chillade mest, Millan klippte håret på mig åh mor Nettan, vi var även på donken åh sen crusade vi ett varv bara på kvällen innan PARET (även kallade Millan&Jimmy) köpte lite godis ^^, bokade hotell för våran göteborgs resa och sen drog vi till stranden i morse när vi vaknade helt mys men satan så kallt de var i vattnet :( Sen drog vi åh käkade en pizza sen körde jag hem folket till huddige därefter har jag inte gjort så mycket faktiskt, bara tagit de chill ^^,

Imorgon vakas de jobb igen 15-10, så omotiverande men bara att bita ihop, inte så många timmar direkt så de går nog finfint dock omotiverad (: Nej, en cigarett på de här vah!


HEJDÅHEJ!

Kommentera


Nettan

Nu tycker jag att du är lite kinkig Jenny... det var varmt och skönt i vattnet ;D

2011-08-02 | 20:15:33
Jenny

SV: Ne jag vet Nettan, jag ska inte ljuga - DE VA FRUKTANSVÄRT SJUKT KALLT i vattnet ^^,

2011-08-03 | 11:56:49
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: