Dec. 5, 2011

Vi har alla tänt två jul i adventsljusstaken och julgardiner, ljusstakar, julbak och massa annat jultjafs utan den där förbannande snön! snacka om att de tar dö på ens julkänsla! Och jag hade väl mer eller mindre accepterat att de blir ingen jul med snö i år och ingen vinter med pimpelfiske åh timmar med bus på sjön med fanskapet.. MEN så plötsligt så händer det som de så fint uttrycker sig i triss reklamerna. DET SNÖAR, tamejfan! Helt supermysigt, och lika fort som jag upptäckte att de snö så kom den där julkänslan och de lilla julpyntet kändes inte längre helt i onödan (: Och inte nog med att de snö och de va gör mysigt att rasta hunden så ramlade jag! Ett sånt där typiskt fall som man egentligen bara vill dö av för de är så pinsamt, haha!

Annars så händer det inte mycket i en annan del av grythyttan ><, Har dock en hemtenta som ligger på köksbordet och stirrar argsint på mig, eftersom att jag inte har börjat men efter kontakt med mitt geni som sa att de tog bara ca 8h att göra, så behöver jag inte känna panik ^^ Och om vi går efter hennes uppfattning så innebär de att den inte är så avancerad så jag bör vara klar imorgon natt eller senast på onsdag beroende på när min andra halva tänker bege sig till sängen för att sova så jag kan få vara ifred för en gångs skull (:

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: