första februari - nu du..

Nu du, din jäkel ska jag slå på stort OCH ska skriva i denna blogg.. länge sen sist tråkigt nog, men har inte rikigt hittat någon motivation till att skriva, och när det inte händer sådär himlans mycket känns det bara meningslöst så då kan jag lika gärna låta bli (:

Men idag skriver vi, inte för att det har hänt sådär sjukt mycket, men jag har spenderat min födelsedag (22år blev jag för den som undrar och inte vet ;P) med min underbaraste vän MILLAN, i tyresö.. minder underbart men iaf, det har varit helt lovely att umgås med henne, allt för sällan det sker men då det sker är det guld värt, men iaf.. vi spenderade stor del av dagen i soffan och återigen i soffan efter några timmar på soffan så for vi vår kos till DONKEN, där vi fettade i oss ytterligare eftersom att Millan bakade en kladdkaka till mig.. MED vitchoklad i, mumsigt värre! (SNÄLL VÄN JAG HAR VAH!?) ^^ , efter det gick vi väl typ 3 varv i Centrum återupplevde gamla minnen genom att ta en ciggiluring utanför PRESSBYRÅN, sådär lagom mysigt or not  ;P

Efter det for vi hem, dog lite på soffan och sen kom Jimmy och sen for jag hem, ihop om att få se couger town (stavas?) men icke sa nicke, jag befann mig i KÖ på motorvägen !! och inte pga de vanliga anledningarna (som trafikolyckor) utan för att de kände för att smacka upp TRE lastbilar med blinkande skyltar om att vi skulle stå där tills de blev klara med sitt vägarbete!? ORKA blocker TRE filer för typ lampunderhåll när de är i MITTEN av alla körfält?! :S Idioter, men iaf där var jag och typ 0.02% av stockholms befolkning stående + en nederländare.. kul jul liksom, så det innebär att det tog typ över 1h att komma hem, vilket i vanliga fall i min långsammaparanoid takt tar 45-50min...

Helt meningslöst inlägg som vanligt men iaf, Det var denna dag (: Imorgon drar jag hemigen till fattigdom och elände men det ska bli mys åh pussas med grisarna där hemma och bara vara i den tysta miljön.  Men nu säger jag GODNATT allihoppa, så hörs vi!



Ps.
Imorgon fyller världens bästa Sanna år, hela 23! GRAAATTIS FINASTE DU! <3

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: