nionde juli - rotsystem vare ja!

Jahaja, nu var det dags igen då för en uppdatering (: Idag har vi inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt eftersom att vi spenderade kvällen och natten hos Ts mor, då vi är hundvakt åh lilla Zita medans svärmor jobbar natt (: Medans T har spelat medans jag har städat och planterat om några blommor och fyllt på jord på resterande och de där med att garderobs blommor bara behövs vattnas när man kommer ihåg är ju rena rama bullshitet ju (!!!) Vi har tre stycken av denna växtlighet var av två av dessa endast bestod av RÖTTER. I den ena av dessa små lådor som de befinner sig i, hade rötterna tagit över världen och byggt sig nedåt så att de inte ens gick att få ur skiten ur lådan.. så de var bara åh klippa upp skiten ><, jefla skit blommor.. NO MORE av den växten iaf ^^, Eftersom att jag inte hade några såna där blombostadslådor i större format som dessutom passar mina, så fick jag plantera de rak upp och ned i krukan så då är  frågan om de växer som jag planterade så kommer att överleva? -Någon som vet? ^^.

Ikväll blir det hundvakt igen, eftersom att svärmor jobbar i natt igen (:  Nu blire grillat och sen chill åh promenad med Elvisen (: Annars händer det inte särskilt mycket här i skogarna. På tisdag bär det återigen av till Nyköping för lite work ><, nio pass på tio dagar kommer ju vara lagom mör i skallen sen (:


HEJDÅHEJ (:

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: