tjugoförsta juli - (:

Long time no see, som vanligt på denna blogg.. Fast denna gång finns de väl ett bättre skäl än att jag inte har gjort någonting.. för det har jag. Har jobbat konstant typ sen början på denna månad Och varje ledig stund går att socilisera sig och andas ut (: Nu är jag inne på mitt nionde av nio arbetspass på 10 dagar.. ganska tröttsamt för de är mer psykiskt samt fysiskt än vad man tror. Imorgon tar jag gmin kos hemåt igen och de ska bli så underbart åh som jag har saknat min gris <3 Dock drar nästa arbetspass igång på Onsdag nästa vecka men de är inte lika utmattande + att jag har grisen med mig (:

Annars tror jag inte de har hänt sådär vansinnigt mycket.. Har också varit husvakt under veckan åt mina pärons hus (: Vilket inte har varit sådär super skoj.. Min säng har ingen bäddmadrass så den är  LAGOM hård och då såg jag min chans att sova i mina pärons säng tills jag insåg att deras sovrum är mot skogen.. Vilket resulterade i att jag sov i min säng iaf, för jag gillar inte de där med skog va! Och framför allt inte på marknivå på kväll och nattetid... Lite komsikt om man tänker efter, då jag booor mitt ute i skogen.. Men aah de är ju som de är med den saken (:
Annars såg har min dator gått och hängt sig.. Vilket innebär att jag inte har någon dator, vilket är väldigt surt men de är bara åh leta reda på garantin och hoppas att felet går på de så att jag har en dator när skolan börjar igen för annars är jag rätt så körd.. för jag vill inte lägga mina lönepengar på en dator.. ><, Kan ju inte direk skriva mina skolarbeten i mobilen. De skulle ju ta år (: Kan inte heller blogga med min lur (?) Då det inte går att skriva men what to do liksom mer än åh gilla läget (:

Äntligen verkar åskan och regnet ha avtagit.. Då kanske man kan sova i natt med (: Ja, de var väl allt för mig idag (:

                                                             HEJDÅHEJ!


Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: