niottonde juni - uppdatering (:

Länge sen jag skrev och de finns flera anledningar till de och den ena är som vanligt att de inte händer något här hemma som jag anser kan skriva om.. De finns ju ingen som vill läsa "hej, idag gjorde jag.." och anledning nummer två är att de inte finns något internet här hemma, just nu surfar vi på T:s kompis internet och de fungerar lite som de själv vill för de är en bit bort han bor.. typ två lägenheter snett neråt ^^,

Men vi har iaf flyttat och kommit i ordning här i Grythyttan och de känns bra och trivs ganska bra. Dock vill jag måla om och så, så de känns mer som vårat men de får bli i höst när tiden och orken finns (: Skolan är slut, väntar dock på resultatet efter tentan som var den 1/6 (?) i Socialrätt så man vet om man ska bygga bo i lagboken under de lediga studerna i sommar eller inte, har också egentligen två arbeten kvar åh göra i förra kursen men just nu känner jag för att ta de lugnt för veckan efter midsommar drar verkligheten nummer två igång -Vikariearbete.. Och även i sommar blir de i Nyköping, vilket är skönt för de vet vi hur det fungerar..

Janej, de var väl allt för idag.. Ska försöka skriva oftare ^^


HEJDÅHEJ!



Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: