tjugofemte juni - midsommardagen (:

Idag är jag något sjukt trött, inte för att direkt vart en hård dag igår då jag var nykter som vanligt, men dagen var lång  men trevligt (:

Dagen började vid 12:30 hemma hos T:s mormor&morfar där de vart massa mat, fika, skratt och annat trevligt. Runt 5 började alla röra sig hemma för att göra sig klara för att sedan åka hem till T:s morbror där det skulle bli grillning och kubbspelande och massa umgänge, men inte vi.. vi stannade kvar hos mormor&morfar en stund där vi tittade på fotografier och pratade om släktet (: Runt sex slängde vi in hunden i bilen och drog hem så han fick middag innan vi skulle vara hos morbror vid halv 7 ^^, Har jag någonsin nämt att min hund äter långsamt.... ><, vid 7 någon gång var vi framma hos T:s morbror och där var vi kvar till någon gång vid 1, sen hem och där fastnade jag vid tvn, eftersom att jag har en ful ovana att titta på tv innan jag somnar.. Något jag har ärvt efter min mor skulle jag tro ^^, tror inte hon någonsin under de senaste 10åren har somnat utan att titta på tv i sängen ^^ och så upp vid 10 för att hunden hade behov.. eller ja, han såg att jag öpnnade ögonen då och ville busa ><, 

Nu sitter jag här och är något fruktansvärt uttråkad och väntar på att kl ska närma sig 17, så vi kan åka ut i skogen till svärmor där vi ska spendera kvällen och grilla (: Blir nog en lugn kväll i kväll för jag är i stånd att utföra några större äventyr ^^,

HEJDÅHEJ!


Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: