tjugonionde juni - (:

Jahaja, tisdagnatt åh vad gör man.. jo man sitter här och halv dör i soffan medans myggen äter sig mätta på mitt blod ><, för varmt för att sova men egentligen för trött för att vara vaken :( Imrogon bär det av till Stockholm för på torsdag drar sommarjobbet igång, känns lite halv segt med tanke på att jag har varit ledig i snart 1 månad med ett pass (: dock lider jag av någon fruktansvärd beslutsångest för Ts mor hämtar sin valp imorgon och jag skulle BRA GÄRNA vilja se den innan jag åker för när jag kommer hem kommer den vara JÄTTESTOR! eller ja, lite större de händer ju en del på en vecka (!) men jag har ingen större lust att köra bil sent på kvällen heller så jag får väl se hur jag gör med den saken (:

Under mina 6 hela dagar (typ hela dagar) så blir det ett gäng arbetspass, en dejt med praktikplatsen (igen! ;S) och sedan har jag planerat in en dejt med finaste Millan (: annars ingenting, har dock grisen med mig denna gång åh då blir man lite begränsad ^^ åh när vi ändå talar om honom ska jag också tala om att jag har lärt honom två nya saker..

Den ena är att hoppa upp på bänken vi har i hallen, så där sitter han åh skäller när han har sett att aninge jag eller T kommer och har jag lär honom att sitta på min vänstra sida när jag säger "fot" ^^, dock går det inte lika bra när utan godis men det går ;P
Annars händer det inte så mycket i vardagen men en uppdatering iaf ;D

HEJDÅHEJ ;P

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: