april, 9. 2012 - matförgiftning..?

Både jag och T, har insjuknat i någon form av kräks, diarré åh magsmärts sjukdom troligtvis matförgiftning åh inte magsjuka.. Vilket är jävligt surt för jag har gruppdejt idag åh redovisning imorgon, men har ju en lovely grupp så de går nog bra ändå (: det som är de besvärligt nu är detta fanskap som vill gå ut, då vi båda är sjuka så blir de ju jag som vanligt som går men all rörelse aktivitet gör att magen drar ihop sig, ger ifrån sig mullrande ljud som sedan övergår till ett extremt illa mående som då innebär att de är dags att göra sig redo för dejten med toan igen :/ men de är bara åh bita ihop gå långsamt och hoppas på att ingen annan är ute så ryck i koppel åh andra glädje manövrer från fanskapet inte inträffar (: nämnde jag också i detta glädje inlägg att snön som föll för en stunden har övergått till ett hatiskt regn :( nej, på med gummistövlar, regnjacka åh pälsa på fanskapet i regnoutfiten åh gå ut åh kissa..


Kommentera


Tack så jättemycket!! :)

2012-05-01 | 17:55:07
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: