augusti, 30. 2012 - mitt i natten ^^

Dagen idag har varit lugn, då regnet har valde att vara närvarande (: Men när karln kom hem, så vart det till att åka till mången eftersom att Ts mamma var där åh min domkraft (heter det ens så?) är helt fuckedup, så vi lånar hennes vid bäckbyten ^^, Vi skulle sätta tillbaka däcket igen efter lagningen (: Och väl där var regnet också närvarande så tiden spenderades mesta dels inne i stugan framför brasan i kamin ^^, Begav mig ut till skogs också, väl optemistiskt kanske ^^ hittade iaf typ 10st gula kantareller även om det var trattisar jag var ute efter ^^, Tycker dem är betydligt godare ^^,
 
Somnade ganska fort efter middagen och inte gjorde det så mycket eftersom att jag ska åka imorgon, åker ju direkt efter att jag har lämnar T på jobbet ^^, så innan sju går starten. Men nog fan vaknade jag när T kom och la sig så här sitter jag, 3h senare och kan inte somna :( Kanske kan somna en stund innan iaf, så jag får lite fler timmar med skönhetssömn.. Ska dock hinna packa och duscha också innan jag åker men de duschen får väl vänta tills jag är framme (: Hatar dock mami&papis dusch för det tar typ 1h att bara skölja ur mitt hår efter som att de inte är något direkt tryck i skiten (: och har tyvärr ganska mycket hår ><, menmen, what to do. Mor kommer dock sova när jag kommer så får se om jag tar min kos ut i skogen utan henne för hon vill ju iaf inte gå om det regnar ut (KÄRRING SOM HON ÄR! (;) vet dock en till som inte är ett sånt där super road utav regn och vet inte riktigt om jag kan gå med han lös i skogen vid regn.. iaf han skulle springa hem igen, men vi får väl se om jag får efterlysa en lite vit parasit som skäller på allt ;P
 
Jaja, ska väl försöka sova igen ihop om att john blund ska komma och hälsa på (: godnatt!

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: