augusti, 30. 2012 -svampkurs (:

Igår var jag på svampkurs (: kanske inte direkt som jag förväntade mig men helt okej. Är inte sådär super förtjust i mygg eller en massa störningar när man ska lära sig saker men det finns tydligen en himla massa svampar i skogen mer än kantarell, trattisar, trumpet, taggsvamp åh karljohan som är ätbara ^^,
 
Vi skulle plocka alla svampar vi såg i skogen åh jag tycker det känns så fruktansvärt fel inomborts att plocka svamp jag inte vet vad det är men tre svampar fick följa med i min korg utöver dem jag kände igen ^^, Tydligen var en av dem jag plockade med en himlans goding ^^, kommer dock inte ihåg vad den hette men jag tog en bild ^^, 
 
Imorgon så styr jag min kos hem till mami&papi i Stockholmo <3 åh för ovanlighetens skull så ska vi ut i skogen åh plocka svamp. Vet dock inte om bockjakten har börjar där än, så får se om Fanskapet får göra oss sällskap i skogen men jag tror inte de åh tror inte de är någon fara, de lär ju inte ta fel på han åh en bock direkt ^^, Isåfall får han väl ha sitt vintreflextäcke för de är nog de närmaste reflex vi kan komma här hemma (:




 
 
 
 
 
 

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: