feb. 12, 2012 - Ooj

Ooooj vad tiden går.. Redan februari och tiden bara springer iväg, vet inte knappt vart dagarna tar vägen längre :/
Det har väl inte hänt något speciellt sen sist egentligen men vi kan göra en liten fin lista för sånt gillar jag ^^ Såhär kommer den (:

skrev klart alla arbeten från tidigare terminer (två arbeten) så jag kunde börja termin 4. - skrev ex antal tentor -
åkte hem till stockholm för att fira jul med min älskade familj - klippte mig (händer inte allt för ofta, typ 3årsen sen sist) - hämtade upp millan&jimmy för att ta med dem hem till skogen. -skrev ytterligare 1 tenta - firade nyår med millan, jimmy, kalle åh hans tant + en lite tuch av mattias. -började termin 4 - pappa fyllde år - T fyllde 24 <3 - Elvis blev hela två  år :) - jag fyllde 23år ^^,

Ja det är väl lite av vad som har hänt och inte har hänt :D ska försöka, LOVAR ingenting men ska försöka uppdatera oftare :) och ska också försöka kirra en ny outfit som är mer jag och passar mig bättre ^^,

På återseende :)

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: