feb. 19, 2012 - Söndag..

I vanliga fall brukar jag tycka söndagar är trevliga dagar, eftersom att de är dagar som ingen förväntar att man ska göra så jävla mycket utan det är en vilodag. En dag där man ligger i ena änden av soffan och pillar sig i naveln. Men idag är det inte som i vanliga fall och egentligen tror jag inte de har varit de på länge.. för jag VILL verkligen göra något. Jag har ett BEHOV av att göra något för de kryper i kroppen :( Städa är helt meninlöst för pojkarna Skogh lanar vilket innebär att de blir skitit så fort de vaknar igen :/ Diska skulle vara ett altenativ men de är lika mycket disk igen när pojkarna Skogh vaknar för en av dem har en förmåga att använda ett nytt glas varje gång han ska inta någon form av flytande diska så de är meningslöst. Gå en riktigt lång promenad med fanskapet blir det inte heller på tal om eftersom att det har töat hela dagen igår och hela natten, vilket har bidragit till att det är snorhalt ute och både han och jag halkar runt som två idioter så idag blir de bara kiss och bajs turer med mycket bollkastning inom hus istället (tur han är liten).  Skulle också behöva läsa lite i litteraturen men jag har ingen lust, för det är så fruktansvärt tråkigt eller egentligen är de ganska intressant men jag orkar inte använda den sidan av hjärnhalvan just nu iaf.

-DET VAR ETT JÄVLA GNÄLL..
Jaja, just nu sitter jag iaf och halv kollar på Lilla jönssonligan på styva linan - Lagom givande, man kanske skulle pilla lite mer på denna blogg outfit, vilket jag har gjort lite grann varje dag om någon nu undrar varför den ser skum ut i vissa lägen (om den nu gör de?!) ^^.

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: