feb. 19, 2012 - undra varför.. ;)

Disken är iaf diskad nu. Behovet av att göra något var för stort så jag var tvungen och det är ju dessutom trevligt när de är gjort :) Rastade fanskapet nyss också, ansåg att han behövde de även om han ansåg att de va mysigare att sova med pojkarna Skogh :) På det lilla varvet runt så träffade vi den sötaste lillevalpen. En tibetansk spaniel, så det var ju väldans trevlans för fanskapet eftersom att de faktiskt var en liten hund och inte en jakthund utan en vanligt liten sötsak :)

Nu vet jag inte vad jag ska göra, plugga har jag faktiskt ingen lust med och känner mig inte riktigt bra heller, förhoppningsvis bryter det ut, det som nu ligger och gror i kroppen :) Tror fan de är nästan värre att gå omkring och känna att näsan är lite halv täppt då och då, och kroppen orkar till en viss del men inte hela vägen än att faktiskt vara förkyld..

Jaja, det lär väl bli fler inlägg under dagen känns det som av någon konstig anledning, har inte bloggat ett smack på evigheter. Eller ja kan ju säga att jag inte har direkt uppdaterat bloggen regelbundet sen jag bytte till den här. Undra varför.. !? Fler blir det säkert :)

På återseende (:

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: