feb, 29. 2012 - skottdagen idag då :)

Ja åh eftersom att de är en lite halv unik dag idag då, så får man passa på att blogga ^^
Vi har inte gjort sådär vansinnigt mycket som vanligt, vi vaknade ganska sent eftersom att jag
satt och skrev ner en intervju inatt så de blev lite sent. Men vid halv 3 idag skulle vi vara hos vetrinären med fanskapet för vaccination och analsäckstömmning så de gjorde vi :) sen åt vi lite på donken och sedan dog jag och fanskapet i sängen ett par timmar :)

Nu på kvällen blir det väl inte så mycket, lite tv.. De är ju big brother kl, 22 så de ska vi plåga oss igenom annars blir det väl bara en längre promenad efter de :) Imorgon dagen bjuder på lite skolboksläsning och lite städning skulle jag tro.. skulle verkligen behova vända ut och in på soffan åh dammsuga ur allt förbannade hundhår. Skulle också behova borsta & bada Elvis också men eftersom att de redan är halft stopp i badkaret lär jag nog städa ur de först.. Eller kanske smartare åh göra de efteråt men nytt hundshampoo lär jag iaf inhandla för de vi har nu är slut.. De har ändå hållt i två år åh de är ju ganska bra ;D


På återseende :)

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: