Feb. 22, 2012 - mitt i natten

Hejhej haaaallå :)

Vilket riktigt skitväder det är idag.. Det var hela dagen en rejäl iskana på marken och nu på kvällen har det bara regnat och regnat. Dock är det ju ganska trevligt när snön försvinner och asfalten kommer fram men det går ju inte att gå ut och bara va med grisen :( Menmen, han lider nog inte av att mysa lite extra i soffan dagar som dessa åh tur är väl det :)

Idag har vi inte gjort så hemskt mycket, beror väl kanske lite på att vädret har varit sämst så det har inte blivit någon form av "gå fot" träning eller inkallningsträning som de vanliga dagarna den här veckan har bestått av men jag har iaf rensat ut min del av garderoben så jag har fått lite mer plats åh sen tog jag mig i kragen och faktiskt slängde min älskade vinterjacka som har varit trasig i dragkedjan sen förra vinter.. Och jag vet, jag kan ha lagat den istället men grejen är den att de var en sån där dragkedja som man kan öppna åt båda hållen så de skulle innebära att de skulle få sprätta upp hela jackan för att byta och då är jag inte säker på om de skulle bli som de var innan den vart trasig åh blir den inte de så skulle jag itne kunna använda alls, så den åkte den med :) Min mamma tyckte iaf att de va på tiden som jag gjorde mig av med lite kläder iaf ^^ Är ju en form av hamster när de gäller mina collegetröjor.. Eller alla mina kläder och skor men ja, what to do ^^, Skulle väl egentligen ha pluggat idag men får göra det imorgon istället :) Läste ju trots allt massa igår så idag fick bli en paus :)


För övrigt händer det inte så jeflans mycket, jag har iaf funnit en blogg som säkert alla som äger en hund har funnit tidigare men den är grymt inspirerande :)

På återseende :)

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: