feb, 23. 2012 - In your face, dudes!

Man kan kränka människor på många olika sätt idag även förr men ord är väl egentligen en av de vanligaste sätten tror jag. Och när jag fyllde år så fanns jag en extremt udda affisch hemma hos min vän på utsidan av deras toalett dör. En affisch över fiskar i östersjön :) Iaf, så fann jag ett ytterst ful fisk som heter St. Peters fisk - skämta inte där om fulhet du. Men iaf, jag kom då fram till att om jag ska vara elak någon gång så ska jag påpeka att personen ifrån såg ut som en St. Peters fisk, antagligen så skulle människan börja skratta men jag skulle också antagligen göra så att människa googlade upp fisken och insåg att den va bra jäflans ful både fisken och personen.

Men efter nattens många timmar i telefon med min kära vän som jag spenderar otaligt många timmar med i veckan.. i just telefon så kom tröttheten väldigt nära och google vart min vän och jag började googla sjuka saker.. Första googlandet blev då bajs.. och de lämnades fort för kvalningarna var närvarande och sedan av någon konstig anledning blev de syfelis, som är fruktansvärt äckligt och hemskt för den som drabbas av det men iaf, vidare kom då gonoree...  kan jag inte mer än säga FYFAN! så där runt kl 3 på natten, insåg jag att om jag vill någon riktigt ill så ska jag önska att personen får gonoree.. Kan nog lätt påstå att äckligheten på en skala där är 100.. Jag kan lida med den personen som drabbas av det men alltså.. "gonoree in your face!" -blev nattens uttryck. Och jag skulle verkligen inte vilja att någon jag känner (finns undantag) ska få gonoree eller någon annan könsjukdom heller för den delen men alltså. Nejtack så keep the condom on, dudes!

Gonoree in your face och nu vidare till någon lite trevligare.. Trevligheten kan ju diskuteras men trevligare än gonoree och shit, vilket är iaf dagens aktivitet såhär långt.. vaknade relativt sent idag faktiskt fast jag somnade ganska sent eftersom att jag spelade lite COD efter samtalet med E. Men iaf, dagen har innehållt en långpromenad i krokborn och en stöd kommentar av en kärring framför mig med sina två hundar. Sen for jag hem igen för att skriva lite skolarbete som är klart så nu kan jag chilla ett par dagar eller påbörja nästa uppgift.. vi får se. Sen har jag även diskat åh ätit lunch och nu står blommorna i badet för att få lite smaklös näring. Ska väl alldeles strax ut på en rastning av fanskapets kissblåsa och sedan handla lite gott tror jag eftersom att den älskade mensen har kommit för att anslutit sig till hushållet i några dagar..


På återseende :)

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: