feb, 27. 2012 - objunda gäster..

Jaha så var måndagen här. Helgen har varit väldigt bra faktiskt om man bort ser ifrån den objudna gästen som har flyttat in i mina halsmandlar :( Var iaf till doktorn idag och fick lite pencilin så får man väl se om man är fri ifrån halsflussen om tio dagar då :) Dock så är jag inte smittfri fören på onsdag men jag måste ju tyvärr till skolan imorgon iaf men jag får sitta på säkert avstånd och inte vara så närgången.. Vilket jag iofs inte brukar vara men iaf :) Ska till vetrinären på onsdag också med fanskapet, det är dags för vaccenation mot kennelhosta igen :) vi ska också se om de är dags att tömma analseckarna också, vilket jag tror det är :)

Ja, annars händer det väl inte sådär vansinnigt mycket här hemma :)
Men nu ska vi kirra lite käk och sen ska jag bygga bo i min skolbok :)

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: