juli, 1. 2012 - en veckosumering ^^

ååååh äntligen ledig (!!) Veckan har pågått sen förra söndagen då jag gick in och gjorde ett extra nattpass åh sen fortsatte det med två nätter till, en dag ledigt som jag då sov bort och sedan fyra kvällar i rad, visserligen är kvällarna bara 5,25h så de är inte så farliga men det blir jobbigt när man inte riktigt får sova heller pga att hjärna spökar (: Men nu har jag iaf två dagar ledigt, sen 1 natt, en dag ledigt åh sen kör vi helgen med tre nattpass, vem jag jobbar med har jag dock inte en blekaste om ^^, Men det är ganska orelevant för alla i patrullen verkar som sköna åh bra människor ^^,helgen bjöd på lite umgänge i parken åh hos Ts vän så det var trevligt de med ^^
 
Imorgon vakas de promenad och aktivering av fanskapet så vi får hoppas att vädret blir kanon (sol men inte för varmt) ^^, Bjuder på en bild på fanskapet från någon promenad när regnet inte syntes till och solen ständigt var nära ;P 
 

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: