juni, 22. 2012

Hejhej hallå (:
 
Det märks att det var ett sen jag var in här och uppdaterade eftersom att de har gjort om en del ;D -vilket gillas eftersom att jag insåg att det var några kommertarer som jag inte hade sett tidigare som är typ flera veckor gamla, vilket är tråkigt (: + att jag gillar svar funktionen på kommerntererna (: hopppas bara det fungerar? ;D
 
men iaf, jag har inte haft tid att bara chilla gorilla åh sitta vid datorn knappt och när tiden finns så finns inte riktigt orken (: Denna vecka har inneburit introdag på sommarjobbet här i kommunen men en jefla massa information och korvstoppning.. Kändes som ungefär första dagen i skolan, vi var väldigt många så vi delades in i två respektive fyra grupper ^^, Den första delen ingick det en kort sammanfattande information om SoL, HSL, tystnadsplikt och en massa annat skoj. Andra delen var anställningsavtalsskrivning och påskrivningen av tystnadsplikten, sen vare två vänder av brandövningar ^^, tisdagen spenderandes mer eller mindre sovande eftersom att tidiga mornar inte är min grej ^^, så jag återhämtade mig och sedan tog jag en sväng med snabeldraken åh tränade lite smått med Elvisen ^^, -bara så där vanligt tjafs som sitt, ligg osvosvosv (: sen på kvällen efter att T hade slutat jobbet så tog vi vår kos till Ts mamma och sociliserade oss lite och hjälpte henne med internetbajset ^^ Igår (onsdag) så sov jag större delen av dagen eftersom att jag gjorde mitt första pass på kvällen med ett vaket nattpass i patrullen ^^, Var så där lagom mysig i morse runt sex tiden, allt var skoj åh små fnittrades till.. Tur att jag fick roliga människor att arbeta med, det första passet ^^, toppade morgonen med att gå 2km för att hämta bilen på Ts jobb och sedan vidare hem till sängen för att sova tre timmar för att sedan ta min kos tillbaka till jobbet för att köra ett pass lyftteknik ^^, precis vad man vill när man har arbetat natt -NOT men nu är det gjort och även om jag inte uppskattar att bli lyft i dessa lyftar så är det gjort och känns lite tryggare att använda dem igen med tanke på att jag inte har gjort det på 6 år ^^,  och innan denna vecka så var jag ju sjuk och förra helgen så hjälpte vi Nina & hennes familj att flytta på hela lördagen och sen på söndagen så hjälpte T till att kapa ved hos hans kusin medans jag och Elvis låg i bilen åh tittade på, tränande lite på hans gräsmatta och sedan gick vi en promenad i skogen ;) - Vi hade det mycket roligare än vad grabbarna hade ^^
 
Idag har jag vart lagom trött och somnade en stund på soffan och kan inte sova just nu, vilket är sådär måttligt roande med tanke på att det är midsommar imorgon och vi ska vara hos Ts mormor&morfar för midsommarfirande klockan 1 (: Men för eller senare som jag nog här på soffan till disney channel ^^, tycker det är helt lovely att titta på för man behöver inte använda så stor del av hjärnkontorer för att hänga med ;P
 
Långa och röriga inlägg jag vet men sån är jag ^^ - Skulle nog egentligen behöva en skriv kurs för att lära mig hur jag ska hålla mig till ämnet ^^,

På återseende och hoppas ni får en grymt härlig midsommar nu vad ni ska göra (:

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: