maj, 11. 2012 - (:

Mår lite bättre idag.. Dock har jag mer eller mindre krypit ur skinner av rastlöshet men imorgon tänker jag ta min vän åh fanskapet och gå en lååång men långsam promenad för att stilla begäret av rörelse.. lite iaf (: Dock börjar karln att ínsjukna så jag har väl lyckats med min smittospridning ^^, Dagen har jag roat mig med att sitta i höret av soffan åh snurvla samtidigt som jag har blinga mitt mobilskal ^^, (som någon annan 15åring ;D) men det började ju bli så nött&fult så tyckte de inte gjorde något. Synd bara att blingisarna tog slut.. Så nu ser det lite halv knäppt ut med de duger till jag orkar åka till Örebro och kan använda det andra sålänge ^^,

Annars handlade min svärmor en ny cykelsadel till mig idag också när hon var ute och svängde på vägarna samt en cykelpump så nu kanske man kan cykla utan att känna att sadeljäveln har glidit upp i ändtarmen och tafsar gött på tjockfingertarmens början ^^, och pumpa däcken kan jag också göra ^^,

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: