Mars, 10. 2012 - lördag :)

mys i din fina gråa soffan med jordgubbste i den fina rosa koppen med den fina rosa skeden i (:

Idag har de inte blivit mycket gjort 2x20 mins promenader bara med fanskapet åh han bror mysmonstret (: har även sysselsatt mig med åh googla, alltid lika kul. Dock har dagen inte inneburit massa äckel googlingar utan idag har jag googlat på Ts mammas kennel och upptäckte att deras hundgener är utsprida lite över hela Sverige (: även sett lite bilder på hur de små djuret såg ut i som bebis, unga åh vuxna hundar (: alltid roligt tycker jag åh framför allt bär de finns folk som lägger upp stamtavlor så blir de extra roligt (: eftersom att mitt fanskap inte har något (mer än de jag gjorde i hans bok ^^) så blir jag lite extra lyrisk åh lite svartsjuk men Elvis stamtavla är också fin (försöker övertala mig själv här ^^)

På återseende gott folk (:


Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: