mars, 26. 2012 - måndag :)

Vaknade runt halv 12 idag när jag egentligen skulle gå upp kvart över åtta för att ringa och avboka tiden till cellprovningen.. Men icke sa nicke att jag vaknade utan istället vaknade jag av att de ringde från Volvo och sa att mina däck var klara för hämtning och förvirrad och nyvaken mumlade jag fram någonting om att jag har bokat tid den fredagen den 13 och snubben ber om ursäkt för att han ringde ;S måttligt förvirrande men avbokade iaf tiden till cellprovtagningen och tog fanskapet under armen och begav oss ut till skogs så de blev en timmas skogspromenad och sedan har dagen bara sprunigt iväg, vi ha dammsugat och städat av skåpen i köket och sedan har vi även röjt av badrummet ytterligare en promenad därimellan och sedan en snabbrunda på ica :) Nu väntar vi bara på att kycklingen ska tina så vi kan laga mat åh sen ska jag väl hänga upp tvätt och slänga in en ny maskin :) Tråkigt värre men what to do liksom ^^, Imorgon börjar den nya och sista kursen så de blir att vara fullt koncentrerad från kl 9-16. Fast man lär ju ändå gå därifrån som ett frågetecken men försöka hänga med sak jag iaf ^^ Dock har jag inte läst även fast det var tänkt så men får bläddra och skumma lite i böckerna undertiden jag äter och karl blänger på hockeyn ^^,

Vad har ni gjort en måndag som denna? :)

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: