Mars, 29. 2012 - fanskapets nyfunna rädsla :(

Kanske egentligen en meningslös sak att försöka träna bort hos fanskapet men det är fruktansvärt störande när man är ute åh går. Han är rädd för brunslock, ni vet såna där som regn vatten rinner ner i!? Men de är bra irriterande då hela armen rycker till, visst att han är liten men när man inte är beredd så gör de iaf ont för stunden så, någon som har förslag till ett sätt att bli av med de extremt töntiga rädslan hos fanskapet, peppande ord åh godis fungerar inte.. okej, jag upptäckte idag att de va just brunnar han är rädd för. Och jag försökte vid flera promenaderna idag att peppa och muta till att iaf gå mer än 6 meter ifrån men icke :( tycker de är så konstigt, eftersom att han inte har visat innan att han har bryt sig om den. Eller så har vi inte gått där de finns miljoner av den. Vid de sista promenaden idag så kröp han ur selet åh gick "naken" hem (vi vart typ 50meter hemifrån så ingen större fara där men iaf) och han verkar veta exakt vart alla dessa finns :S vilket inte ens jag vet eftersom att jag bara traskar på. Kan ju inte direkt hå omkring och leta efter dem åh undvika dem i typ 15 år till så rädslan för dem ska bort! Så alla tips är välkomnande ((:

Bjuder på en bild ifrån gårdagens morgon promenad (: fanskapet med sin snusläpp (:


Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: